Vi längtar så

2012-01-22 23:04:45 Min andra graviditet
» Kommentarer(0) «


Nu har vi packat klart bb-väskan helt ska bara vänta på att bateriet till kameran är laddat sen så ska vi bara lägga ner den så är allt klart, klart att man ska ta med proffs kameran till bb filmas och massor med foton ska tas. Så nu känner jag mig redo för att åka in eftersom att allting är klart. Alla här hemma längtar så galningar efter att lilla bebisen ska komma ut till oss. Emilia som ska få bli storasyster och allt hur stort är inte det liksom? Hon kommer bli den bästa storasystern!

                                              
Vi vet ju inte könet på bebisen i magen och det är så himmla kul. För nu känns allt mera spännade det är mer spänning i det hela om ni förstår, så det ska bli kul sen att se vad det blir helt underbar överaskning ju. Så om ni inte vet om ni ska kolla kön eller ej så tipsar jag om att ni inte ska göra det för det är så mycket mera spännade när man inte vet, men alla gör som man själv känner. När jag väntade emilia ville jag veta men allt var så spännade ändå eftersom att det var min första bebis :)

Nu är det bara 16 dagar kvar tills bebis är beräknad! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback