Trött..

2012-01-25 08:40:00 Allmänt
» Kommentarer(1) «


God morgon sötnosar!

Snart ska jag iväg till mvc och kolla bebismagen och hela familjen hänger med idag eftersom att mattias är ledig idag u.n.d.e.r.b.a.r.t. Idag är jag riktigt trött och allmänt irreterad på allt, så jobbigt att jag knappt kan böja på mig längre så allt tar så mycket längre tid bara för att typ duscha klä på mig och sminka mig lite tar typ en timma haha jag har verkligen inget tålamod för något idag så jag hoppas humöret vänder för såhär kan vi inte ha det.

Efter vi har varit hos barnmorskan så ska vi nog dra mot gränby eller något vi får se vad vi hittar på och vad jag klarar av har så ont överallt idag. Nu måste jag försöka få i mig något att äta innan vi går om det nu går som sagt men det tror jag.

Ha en toppen dag ♥

Trackback