Tre barnsmamma

2012-01-03 17:22:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Min syster och hennes familj kom ju ner till uppsala för att fira lite jul med oss sen så åkte hon daniel (hennes kille) och ryan (deras barn) vidare till tyskland (berlin) för att fira nyår och stanna där ett par dagar så hennes andra två barn kevin och mila fick stanna i uppsala hos mormor och morfar så i söndags kom dom hem till oss och fick sova här 2 dagar det har varit helt underbart alltså så emilia har lekt förfullt och det har varit full rulle här hemma hela lägenheten är upp och ner haha. Sen så fick alla barnen sova i min och mattias säng och jag och mattias bäddade ut i soffan och sov där. Vi har lekt massor både ute och inne käkat en massa godis och haft massor med skojj :)

                                     
                                     
                                    
                                    
                                     
                                     

Så nu har jag verkligen kännt mig som en riktig tre barnsmamma (stressad och trött) hehe. Men vi har haft det riktigt mysigt må jag säga. Men lite trist att det inte är någon snö så att man hade kunnat dragit iväg med ungarna och åkt lite pulka det hade ju varit hur mysigt som helst, så jag tycker att det är jätte tråkigt att det inte har kommit någon riktig snö om man säger så. Så nu ska moster/mamma vila för nu är jag faktist helt slut!
Trackback