Torsdag & fredag

2012-01-08 19:17:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I torsdags hade vi planer på att träffa madde så vi mötte upp henne istan och drog hem till oss och käkade lite lunch sen så satt jag och madde och höll på med våra mobiler för att försöka oss på det dära med i tunes inte alls lätt har hållt på i 1år nu så nu tror jag att jag kan det mesta, ska hjälpa madde lite också så att hon med lär sig på det dära för det är verkligen inte lätt, sen så gjorde vi inte så mycket mer eftersom vi satt med det dära i kanske 3-4 timmar helt sjukt alltså att tiden bara försvann sådär.


                                

Sen i fredags kom madde igen över och hälsade på, då drog vi en promenad till ica för att jag skulle handla lite gott till kvällen. (Alltså jag måste verkligen blogga så fort jag gjort något glömmer ju bort vad jag ha gjort haha) Sen så var vi bara här hemma och tog det lungt vi gjorde faktist inte så mycket bara var här hemma hos oss och gosade :)
Trackback