Sista besöket på mvc?

2012-01-25 12:43:02 Min andra graviditet
» Kommentarer(0) «


Ja vem vet det kanske är det, fast jag har ju fått en tid 8feb och bebisen är beräknad 7feb så vi får se men jag hoppas att jag inte går över tiden igen. Idag hos barnmorskan gick allt bra magen växer på fint men sådär stor som den var när jag väntade emilia är den inte denna gång den är mindre rätt skönt faktist. Bebisen mår också bra där inne full fart på lilla plutten är det.

Mina prover har ju varit jätte dåliga och dom ser bara bättre och bättre ut så det känns super bra plus att barnmorskan sa att jag såg mycket piggare ut nu idag än vad jag gjort tidigare pga att jag har fått vila och ta det lungt om dagarna så då blir man ju lite piggare. Emilia är ju bra rolig hon pratar ju så mycket så sa hon till min barnmorska "Mamma har mjölk imagen till bebisen" haha sen så skulle hon hjälpa till att sätta på plåstret på mammas finger efter att barnmorskan tagit prover :)

Bara 13 dagar kvar nu till beräknat datum ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback