Panik och stressad

2012-01-04 10:38:39 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Detta var verkligen en hemsk morgon! Vaknade kl 05.00 och drabbas av panik det klijar i fingrarna och jag kunde verkligen inte ligga kvar i sängen flyger ur sängen och går bara runt här hemma, sen försökte jag lägga mig i soffan och somna om där men ja jag låg där 5 min sen fick jag ont i ryggen och var stressad kunde inte ligga där heller sprang in till emilia 100 gånger och kollade till henne om hon var vaken så jag skulle ha något att göra? Nej hon sov förfullt. Sen så höll det på såhär fram till 07.30 ungefär sen så somnade jag och nu känner jag mig hyfsat lugn.

Men hemskt var det och varför blev det såhär liksom? Har aldrig under hela mitt liv varit med om något liknade, det tog verkligen på krafterna. Det kanske beror på att jag är van för att gå upp till jobbet för där rör man ju med händerna hela tiden. Eller så var det väll bara någon stress/panik attack inte vet jag. Men hemskt var det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback