Förberedelser!

2012-01-25 18:05:26 Min andra graviditet
» Kommentarer(1) «


Det är så himmla mycket som måste förberedas innan förlossningen, det är väskor som ska packas fast det har jag gjort men det gäller att packa ner allt också. Sen ska man hinna med att vila ordentligt så att man har både ork och kraft för att gå igenom en förlossning är ju inte det lättaste kan jag ju bara säga. Så nu är jag klar med det mesta bara lite vila som behövs tror jag försöker iaf vila varje dag ifall det händer på kvällen då jag brukar vara döds trött.

Idag fick jag dra mig till h&m för att inköpa ett skönt linne att ha med mig till bb och trosor såklart. Sen amningsbh har jag köpt för ett tag sen 2st sen så har jag ju kvar från emilias tid också helt perfekt så behöver inte köpa så många nya, ammade ju knappt emilia bara typ den första månaden sen gick det inte längre. Detta fick jag iaf med mig från h&m som ska med till bb!


Kommentarer
Postat av: Tezzie

jobbar då :(

2012-01-25 @ 19:53:00
URL: http://thereseerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback