Febrig & huvudvärk

2012-01-26 13:05:18 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Ligger i sängen och är död alltså. Känns som jag har jätte hög feber och så har jag ju huvudvärk på det och sammandragningar. Ska man bli sjuk nu? Det var ju ett tag sen jag var sjuk så det ska väll komma nu men har verkligen inge ork för detta nu har redan det jobbigt med alla förvärkar och så. Hoppas det går över efter att jag käkat lite och tagit min vilopause.

Som tur är så börjar inte min älskling att jobba förens klockan 16 idag så jag kan ligga och ta det lungt tills dess. Det är ju alltid jobbigt att vara sjuk men att vara sjuk och höggravid samtidigt är ju ännu värre kan jag ju bara säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback