Ett snabbt besök på förlossningen

2012-01-19 00:50:02 Min andra graviditet
» Kommentarer(0) «


Idag har det hänt tre olika saker så har varit lite orolig idag, först när jag går på toa känns det som om att det kommer ut 2 liter från mig och sen nån timma senare när jag lägger mig i sängen för att vila lite så börjar det att sticka till i hela magen och livmodern jätte obehagligt sen sov jag någon timma sen när jag vaknade så hade jag riktiga kramper i hela ryggen så då blev jag rädd, så ringde in till förlossningen och då bad dom mig komma in för en koll för jag hade tryckt massor på magen men inte kännt eller fått några sparkar tillbaka det var helt stilla och magen bara var kännde mig inte ens gravid.

Så när jag kom in så kollade dom allt och gjorde även ultraljud och allt såg jätte bra ut och lilla bebisen där inne mår jätte bra, den låg och hade hicka när vi kollade på den haha sen så blev det full rulle där inne igen. Så det var skönt att åka in och veta att allting är bra med våran lilla bebis ♥

Nu kan jag lägga mig och sova i lugn och ro och inte behöva oroa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback