En toppen kväll med min väninna

2012-01-16 19:17:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I lördags träffade jag min bästa väninna för lite middag och filmkväll, jag fick laga maten så jag gjorde lövbiff med potatisgratäng sallad och avokado med skagenröra till förätt såklart. Det är både enkelt att göra och underbart gott..

                               

Vi satt typ och käkade i nästan 2 timmar tror jag? hehe. Sen hyrde vi film såklart det blev filmen "Jag saknar dig" väldigt spännande film och den var 2 timmar så både jag och chatrine fick nästan panik av att sitta stilla i 2 timmars tid det går ju bara inte. Men det var väldigt spännande och bra faktist den filmen.

                   

Så vi hade en riktigt mysig kväll, fast sen kom ju mattias hem från jobbet för att han mådde dåligt stackarn så då var det ju inte lika roligt längre och han är dålig än, usch. Igår började jag känna mig illa mående och det sitter i fortfarande mår verkligen jätte illa alltså men inget som händer? Kanske är en magsjuka eller något annat pågång för min del och det vill jag verkligen inte :(
Trackback