Torsdagen

2012-02-09 22:27:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Fick lite panik imorse faktist haha, vi klev upp runt 9.30 idag låg och segade i sängen länge imorse. Sen fixar vi lite frulle och det plingar på dörren och då tänkte jag jaha och vem är det som kommer nu liksom? Så jag öppnar då är det från BVC dom skulle komma på ett hembesök och jag var helt säker på att det skulle vara imorgon fredag som dom skulle komma men då kollar jag i min almanacka men nej det var idag haha helt sjukt var helt säker på att det var imorgon men så var det inte, så vi var inte fixade eller något allt var kasos men det gick bra iaf. Vi pratade och vägde lydia och så, nu väger tjejen 3750 gram så hon går uppåt lilltjejen det är jätte bra. Sen fick vi veta att på förlossningen så sätter dom betyg på barnen när dom föds och lydia hade fått högsta betyg för att hon vägde exakt som hon skulle hon hade perfekt hudfärg och allt var helt perfekt så det var skönt. Vet inte vad dom går efter men det är typ hudfärgen ja och sånt. 

                         

Senare på dagen så tog vi oss ut i lekparken en stund så att emilia fick leka lite. Sen blev det en kort promenad i den sköna solen. Finns det något bättre än när solen lyser eller? Börjar bli trött på kylan nu faktist vill ha lite värme nu tack! Men det var skönt att ta en liten promenad med solen lysandes i ansiktet (underbart!) Vi gick såklart hela familjen och fiffin var ju med såklart (hunden) Sen så skulle emilia dra lydia i hennes vagn också och det är ju så perfekt handtag på den så att man kan dra ner det så att hon kan dra sin lillasyter..


Trackback