Onsdagen

2012-02-22 18:31:11 Shopping
» Kommentarer(0) «


Hej gullisar, hoppas att ni mår bra. Idag när jag vaknade så hade jag fått ett sms av mamma runt 8 tiden då hon skrev att hon kommer förbi vid 8.30 så jag flög ur sängen och klädde på mig, sen så kom mamma mormor och syster elin förbi och fikade med oss och hon hade även med sig tulpaner till mig, tack mamma ♥ Sen när dom åkte så snodde elin med sig våran hund så nu är våran lilla hund ute på landet och har det riktigt skönt. Det är så skönt att mina föräldrar bor ute på landet så att man kan skicka med hunden ut dit lite då och då så att hon får springa av sig riktigt ordentligt plus att dom har två hundar också så hon får ju leka av sig förfullt vilket är jätte bra för henne.

Sen vid lunch drog vi till gränby centrum jag och mattias med våra prinsessor för en liten shoppingrunda hittade inte så mycket alltså men ska nog dit imorgon eller på måndag och shoppa massor med kläder åt mig själv behöver verkligen lite mycket nytt har ju typ inga kläder känns det som. Mattias skulle nog också behöva ta sig en shoppingrunda. Men vi fick iaf med oss 2 bodys 1 par byxor och 3 par strumpor till lydia och 7 par trosor till emilia, nått iaf. Lydias kläder är i st 62 så dom är väldigt stora jag hittade ju inte i st 50 (utav det jag ville köpa) så det fick bli st 62 men det går ju det med får kavla upp ärmarna på henne men de går ju det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback