Mys fredag

2012-02-03 18:55:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag på morgonen så hade vi en tid på sjukhuset för ett efter besök och för att dom skulle ta hörselprover kolla vikten och sånt på lydia, allt såg super bra ut och nu väger lilla pluttan 3600 gram. Emilia satt utanför med mormor och fikade, sen så åkte vi och handlade lite gott till kvällen. Varje gång som vi har köpt chips och sånt under tiden jag varit gravid så har jag typ kunnat äta tvp två chips sen är jag propp mätt så nu får vi se om man får i sig lite gotti gott ikväll vore ju inte helt fel. Detta ska vara en mysfrdag med familjen, vi har nyss käkat pizza också. är inte så förtjust i det faktist men det gled ner. Emilia och lydia liknar varandra väldigt mycket på beteéndet som små hur lugna som helst, gnäller bara när dom är hundriga och vill ha en ny blöja sen är allt hur bra som helst, så det är skönt att hon är lik syrran sin, samma sak med att vakna på natten lydia vaknar ungeför vid halv två sen vid halv sex och vill äta så var det för emilia också första veckan sen så försvann halv två och hon vaknade bara runt halv sex så vi får se om det blir samma sak där vore ju inte helt fel :)

                              

Sen senare på eftermiddagen kom svärmor förbi och hälsade på oss, mös lite med barnen♥ Just nu så håller jag på att tvättar lite kläder. Våran tvättmaskin pajjade ju den hakade upp sig sen så rann det vatten under den helt galet men det berode på för att det var stopp där bakom tydligen men det fixade dom åt oss idag, så tur att det inte var något störra fel så vi skulle behöva köpa en ny maskin eller någon..

                                

Nu ska jag plocka upp lite här hemma sen ska jag sätta mig i soffan med min stora prinsessa och mysa med henne lite innan hon ska krypa i säng, lill prinsessan sussar nu så hon vaknar nog inte på ett tag, brukar vara så nu på kvällen men runt nio tiden brukar hon vara pigg och glad..
Trackback