Mitt lilla hjärta

2012-02-25 21:26:51 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Lydia har varit så ledsen hon har haft jätte ont i magen så hon har grinat och varit helt hysterisk stackarn och jag har testat med allt alltså masserat hela magen på henne dragit vagnen fram och tillbaka och massa annat men allt har bara varit fel, hon har haft så ont så att hon spände benen rakt ut. Men jag la henne på mig på min mage och gungade henne fram och tillbaka och tillslut släppte magvärken och mitt lilla hjärta somnade, skönt. Det är så hemskt när det blir så där man blir så himmla ledsen själv när inget man gör duger. Det är inte alls kul att se sitt barn ha sådär ont i magen :( men nu sover hon i lugn och ro som tur är ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback