En stund för mig själv

2012-02-18 13:49:32 Shopping
» Kommentarer(0) «


Idag nu på förmiddagen så åkte jag till gränbycentrum för lite tid för mig själv gick runt där helt själv i 2 timmar blev väldigt långtråkigt faktist saknade mina prinsessor här hemma men behövde verkligen en liten stund fög mig själv. Vi ska jag hem till mattias mormor ikväll och fira henne så skulle köpa något till henne och så behövde lydia något snyggt också har inte riktigt "shoppat" åt henne än måste verkligen ut och göra det, men idag fick jag med mig två fynd till henne inte helt fel :)

                     
                     

Är så nöjd med min fina duk som jag köpte och ljusfatet, dom ska in i köket, det kommer bli super snyggt. Trivs verkligen super bra med färgerna vitt ljusrosa silver/grå i min inredning här hemma. Gillar ljusa färger jag så himmla snyggt och mysigt.

Ha en riktigt mysig lördag mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback