Våran vecka

2012-12-07 20:38:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Nu har jag börjat jobba igen, så det blir inte så mycket blogginlägg på vardagarna eftersom att jag är på jobbet nästan hela dagen, men nångång ibland kan jag nog försöka lägga upp ett inlägg,
(om vi gjort något speciellt). Så denna vecka har jag jobbat på.
 
Mycket mycket mycket snö har vi hunnit få också, m y s i g t ♥ Idag har dom julfest på mitt jobb men jag har kännt mig lite seg och hängig hela dagen så jag skippade den, så nu har jag sovit hela eftermiddagen, känner mig lite piggare nu faktiskt, ska iväg på julgala imorgon också, så måste vila upp mig lite så att man orkar. Nu ska jag mysa med Emilia en stund, innan hon somnar..
 
Trevlig helg på er ♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback