Till vårat sovrum

2012-12-13 22:45:00 Shopping
» Kommentarer(0) «


Vi har ju pratat om att göra om inne i vårat sovrum väldigt länge nu, köpa ny säng m.m, men nu när jag äntligen har börjat jobba så kan vi börja fixa i sovrummet, så himla skönt. Det är så tråkigt där inne nu, drar inte ens upp rullgardinen för att det ser så trist ut där inne. Så ni tidigare iveckan klickade jag hem ett par gardiner i färgen dimrosa så vi får se hur det ser ut med dom, annars skickar jag tillbaka dom och tar ett par vita istället, jag klickade även hem en takkrona som jag velat ha hur länge som helst, men leveransen var väldigt lång så den kommer i januari, men värt att vänta på.
Så dessa fina saker bli hemklickat :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback