Snabb shopping

2012-12-30 21:55:53 Shopping
» Kommentarer(1) «


Jag har ju inte orkat kollat efter något som jag kan ha på mig imorgon på nyårsafton eftersom att det har varit hur mycket folk som helst överallt så har inte haft ork till det, så nu på kvällen åkte jag och Mirelle till gränby centrum och kollade lite, jag hittade faktiskt en klänning kofta och lite underkläder så nu är nyår räddad. Det var hur lungt som helst på gränby så det var skönt, sen gick vi och åt middag också, så det blev en mysig eftermiddag/kväll med Mirelle ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en trevlig dag/kväll gumman!! De måste vi göra om snart!

2012-12-30 @ 23:15:09
URL: http://mirellesunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback