Lördags mys

2012-12-15 19:44:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag hade vi barnvakt hela eftermiddagen, så jag och Mattias åkte först till gränby centrum och handlade julklappar sen vidare till boländerna för att handla lite julklappar där, sen gick vi och åt julmat på ikea, det var faktiskt väldigt gott, och efter det gick vi och kollade lite på julgranar, vi har ju haft en vit plastgran varje år, men iår känner vi båda två för att köpa en riktig fin gran, så om vi nu ska köpa en riktig så åker jag och gör det imorgon. Emilia fick ju pengar i födelsedagspresent och hon vill ha mera målarböcker så jag köpte med mig två hem åt henne med pippi i såklart, och en stjärtlapp, som hon hade åkt på dagis, det var jätte kul sa hon, så en sån fick det bli.
 
Så det blev en riktigt mysig dag idag med min stora kärlek ♥ Imorgon blir det en tuffdag, Emilia ska ha barnkalas så hon har bjutit hemma massor utav kompisar ifrån hennes dagis, så det ska bli kul, vi blir nog mellan 10-15 barn, så det blir fullt ös. Hoppas att ni får en fin kväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback