Mys fredag

2012-08-17 21:20:00 Shopping
» Kommentarer(1) «


Idag är det ju fredag och Emilia är ledig som vanligt varje fredag, Så idag träffade vi moster Therese igen. Vi möttes nere på stan, tanken var att jag skulle hämta ut mina skattepengar på banken men glömde pappret hemma såklart "klant" haha. Men vi tog oss en sväng istan, hittade byxor en topp till Lydia beige diadem och glitterskor till Emilia, fick ju hem presentkort från h&m club så passa på att utnutja det med saker åt mina flickor ♥ Sen hittade jag en topp på rean inne på gina som jag ska ha och träna i, sen så lunchade vi på Max.
 
Sen drog vi till ikea igen, så att jag kunde köpa en lampa som ska stå på golvet i hallen, den står faktiskt där nu det blev super fint och mysigt, har en svag lampa i, så blir det myskänsla :)
 

Kommentarer
Postat av: Tezzie

nää man ser inte mig i bakgrunden ;)

2012-08-20 @ 08:12:41
URL: http://thereseerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback