utvecklingssamtal

2012-04-23 21:46:14 Kärlek
» Kommentarer(0) «


Idag var vi iväg på utvecklingssamtal för emilia på hennes dagis, och det är verkligen alltid lika underbart att gå på, så himmla härligt att höra hur hon är på dagis. Emilia älskar att leka med lego och dega hade dom sagt och är väldigt omtyckt av alla barnen på dagis, och det syns kan jag lova så fort man hämtar henne så ska alla pussa och krama på henne innan hon får gå u n d e r b a r t .. Emilia hade själv sagt saker och hon trivs bra på dagis hon tycker om maten hon gillar att leka i pakren (lekparken) sen älskar hon att klippa i saker, det visst inte jag hon brukar sitta i kippa i kanske 45min innan hon börjar med något annat och jag har aldrig vågat ge henne en sax är så rädd att hon ska klippa sig i fingrarna eller någon stans, men det finns ju att köpa plats saxar får se om dom fungerar bra så får vi åka och köpa det till Emilia eftersom hon älskar det.

Man blir verkligen glad efter ett samtal på dagis där dom pratar om hennes utveckling och allt annat, så himmla underbart att höra. Emilia har ju haft svårt med att vara utan blöja på dagis, här hemma har hon aldrig blöja bara när hon sover på nätterna annars är det toan som gäller, men nu har hon börjat med att gå på pottan på dagis så hon är helt blöjfri på dagis nu också, hon kan även gå på toan ibland på dagis men inte alltid hon törs, men det går jätte bra framåt allting för henne, kan inte bli mer en STOLT MAMMA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback