Underbar söndag

2012-04-29 21:02:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


u n d e r b a r t väder det har varit idag då, det gillar vi. Dagen började med att sätta sig på balkongen ute i solen hur skönt som helst. Sen senare på dagen så drog jag såklart ut med mina tjejer. Emilia fick med sig sina såpbubblor ut plus att hon hittade en kompis och leka med så dom sprang runt där och blåste med bubblorna kastade frispi och gungade, jag själv försökte få tyst på en gnällig övertrött Lydia men jag lyckades tillslut, inget alls dög där på ett tag. Sen gick vi in och käkade lunch och efter det så sov Lydia och Emilia var även trött så hon somnade hon också så jag passade på att rensa ur bland tjejernas kläder herregud alltså får alltid med mig 3 kassar med kläder som inte passar, dom växer fort våra flickor, så här måte köpas in massor med nya kläder.

Emilia har ju varit lite smått förkyld men när hon väl vaknar efter sovstunden är hon ännu värre bara snorar och hostar, usch inte alls kul hoppas verkligen det går över. Men en skön dag har vi haft iallafall..



Trackback