Underbar dag♥

2012-04-24 21:45:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag har det verkligen varit en helt fantastiskt u n d e r b a r dag alltså. Jag ringde på en bärsele som fanns ute på blocket för bara 100kr och jag har mejlat typ ALLA men alla har varit sålda, men det billigaste fanns kvar som tur var så Lydia och jag tog en promenad dit för att köpa den, sen så var det så skönt väder ute så vi fortsatt att vara ute tills vi skulle hämta Emilia klockan två och ja vi gick en promenad på nästan 4 timmar väldigt skönt måste jag säga, men hade bra ont i fötterna när jag kom hem för jag gick runt med mina ballerinaskor vilket kanske inte var ett sånt smart val. Hittade blommor överallt på vägen också helt underbart härligt att se, sen så gick jag in på affären för att köpa lite lunch, fast det blev rätt mycket för jag fick inte i mig allt.

 



Trackback