Mys söndag

2012-04-22 23:12:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


.. Jaa det blev verkligen en lugn och skön helg, jag var riktigt trött idag kännde bara för att ligga och sova hela dagen alltså, så jag bäddade ut soffan och la massa täcken och kuddar så vi låg och mös där jag och mina små prinsessor, sen gick vi ut i regnet för en promenad med lilla fiffin och lite lek i lekparken. Här går vi ut även fast det regnar för det är roligare att leka med geggamojja ;)

                               

                               

Sen så vart båda tjejerna trötta så vi gick in och la oss och sov, Lydia var lite envis hon ville sova i sin säng aboslut inte i soffan, så henne la vi i hennes säng så sov jag och Emilia i soffan, alla vi tre låg och sov i nästan 2 timmar det behövdes efter en sån här lekhelg.

Sen så fick båda tjejerna bli badade vilket dom båda två ä l s k a r ! Lydia log nästan hela tiden i sin balja och plaskade enormt mycket vatten överallt mitt lilla busfrö..


Ny badad trött bebis ♥

Trackback