Fredag den trettonde?

2012-04-13 00:12:14 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Herregud vilken hemskt dag jag har haft idag alltså, fast nu är det den 13 onde eftersom att klockan är efter tolv, men igår torsdag den 12 usch. Först går jag in på affären och ska handla två saker med det finns bara en sak för den andra var slut lite otur sen så ska har jag köpt nya gardiner men dom vart helt fel ännu mera otur och sen är jag inne på chilli och ska ta hissen upp och vad händer då jo vi fastnar i den i en trång hiss med en bebis plus att jag hade en kompis, det var liksom så trångt så att vi knappt kunde röra oss, så trång är den, men som tur var som kom vi ur den fort, annars hade jag fått panik, sen på kvällen så ska jag kocka potatis och sen när jag väl ska hälla ut vattnet så häller jag häften av det kokande vattnet över hela mitt lår och får såklart en rejäl brännsakada. Hur kan man få såhär mycket otur på en dag ? :( Så jag hoppas inte att jag får massor med otur idag också för nu får det vara bra. Såhär hemskt blev mitt lår..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback