Fredag

2012-04-27 19:02:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag har jag och flickorna varit hemma, vi har bara lekt och gosat som vanligt. Har verkligen inte orkat någonting alls idag faktiskt, jag är helt slut i kroppen och trött som bara den, vet inte alls vad det kan bero på? Känns som att jag kommer vara såhär trött och seg hela helgen faktiskt, men imorgon ska vi ut och leka så då kanske man blir lite piggare när man är ute i friska luften (hoppas). Har tagit fina bilder på mina flickor idag också som ni såg tidigare.

Nu sitter vi bara i soffan och gosar, Mattias är på jobbet än och kommer hem sent ikväll då flickorna sover och kanske jag med om jag är såhär trött, fast det är ju léts dance ikväll det måste jag ju se då kan man ju inte sova heller. På söndag blir ju Lydia 3 månader också, helt sjukt att det redan snart gått 3 månader sen hon föddes min lilla bebis.

     
Trackback