Söndagen

2011-10-16 19:50:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag gick vi upp tidigt som ni kanske såg på ett tidigare inlägg jag la in fy alltså vaknade 04.24 eller något och kunnde verkligen inte somna om sen när jag väl tänkte kliva ur sängen och gå upp och käka något så tänkte jag nej jag tar ett nytt försök och då slocknade jag och vaknade runt 09.00 tiden. Sover hur dåligt som helst nu. Sen vid 10 tiden tog vi en tripp till gränby c för lite inköp till emilia :)

                                 

Älskar verkligen fliströjan som vi köpte en gråfärgad med hello kitty på hur söt som helst fanns inte alls många kvar så den verkar vara väldigt populär så tur att vi kom och såg den idag för denna var den sista i st 98/104 tur ju. Sen åkte vi hem och käkade lunch sen var det bara att dra iväg igen till stan och köpa ett skötbord (bild kommer upp senare) ååh sen kom emilia hem helt underbart våran saknade lilla tjej..
Trackback