Skötbordet

2011-10-17 21:01:59 Min andra graviditet
» Kommentarer(2) «


ÄNTLIGEN nu har vi fixat ett perfekt skötbord till bebis och emilia kan ha det ett tag till också för det är upp till 15 kg och det väger inte hon än så det är skit bra så slipper jag hålla på att böja mig på golvet och så med magen inte så lätt längre nu när man har fått en mage haha. Jag måste alltid vara i tid med allting annars blir jag väldigt stressad. Fick ju panik förr förra veckan när jag kom på att vi inte har något alls till bebisen eftersom vi valt att köpa ny säng (som vi ska köpa på onsdag) skötbord och kläder men nu är vi igång så det känns super bra.

Vi hade tänkt köpa ett skötbord som man sätter på badkaret först men dom verkar vara svåra att få tag på sen så att man måste ta bort det varje dag när man ska duscha/bada det blir bara jobbigt i längden så är glad att vi köpte detta istället se så smidigt det är :)

                                           

                               
                               

Kommentarer
Postat av: matilda

Vad hade ni innan? För visst bodde ni här när Emilia va bebis? För oss fanns inga andra alternativ än det där.. så små badrum ju :P Som tur är har vi kvar vårat som vi hade till Milia så vi kan ha de igen :) Sålde alla andra bebisgrejer :/

2011-10-18 @ 21:18:44
Postat av: Matilda

Hur fick de plats? Stod inte de för tvättmaskinen då? Så små badrum ju så tur det fins vägghängda:)

2011-10-19 @ 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback