Sängen

2011-10-19 20:11:55 Min andra graviditet
» Kommentarer(0) «


Nu har vi köpt en säng till bebisen känns så skönt. Mitt stress har lungat ner sig nu för nu är det inte så mycket som ska köpas in så det känns super bra. Satt och kollade lite på ikeas hemsida så hittade jag denna säng där för endast 599kr bra pris för en säng och den är ju hur fin som helst också, sen köpte jag täcken och sånt till man måste ju verkligen tänka till eftersom att vi inte vet om det är en flicka eller pojke så får köpa det som passar till båda könen. Idag för första gången så skruvade jag ihop en möbel har aldrig gjort det innan för att jag hatar ritningarna man får med men idag lyckades jag att skruva upp bebisens säng (stolt) Här har ni resultatet :)

                                  
                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback