Mvc

2011-10-27 17:33:54 Min andra graviditet
» Kommentarer(0) «


Idag var jag till mvc på en kontroll bebis mår bra hjärtljud och allt såg bra ut, men med mig var det mindre bra blodprövet var inte alls bra och jag har kanppt gått upp något i vikt. När jag väntade emilia så gick jag upp 17KG och nu har jag gått mer än halva tiden och bara gått upp 2kg så nu gäller det att smälla i sig massor så att man går upp lite till men inte så lätt för har inte så stort sug efter något än Avokado med skagenröra haha. Chips vill jag bara kräkas av när jag ser dom vetej varför och godis kan jag äta ibland är inte så förtjust i det heller helt sjukt. Men snart så ska få lite tabbletter som jag ska äta så att allting ska bli bra.

Läkaren frågade mig om jag var trött för det borde jag men jag är typ bara trött efter jobbet sen innan och på jobbet så är jag hur pigg och glad som helst.  Jag hatar verkligen att ta blodproverna usch nålar tar dö på mig fick ta tre gånger i armen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback