Besök på kvinnokliniken

2011-10-26 18:42:01 Min andra graviditet
» Kommentarer(1) «


I söndags hände det något märkligt efter att jag vilat en sväng så kliver jag upp ur sängen sen så går det typ 15-20 min så börjar det droppa typ något slags vatten från livmodern och det var inte mycket alls sen efter att jag vilat en gång till så händer samma sak igen sen på kvällen fick jag riktigta ryggsmärtor hemskt ont gjorde dom. Sen dagen efter vid lunch tid så ringde jag till 1177 och rådfrågade dom om det var nån fara då kopplade dom mig fort till förlossningen då tänkte jag nej bebisen kan ju inte komma ut nu det är alldeles för tidigt. Sen så kopplade förlossningen mig till kvinnokliniken och där fick jag en tid kl 14.00 för en kontroll så blev väldigt skraj där.

Så dom gick in och kollade om något vatten hade kommit med ultraljud och andra grejer men nej det hade inte kommit något vatten men det kunnde bli så att det bara läcker ut vätska sådär som tur var, och bebisen hade gått om fostervatten och bebisen mådde jätte bra låg och vinkade där åt mig när jag fick se den på ultraljudet hur mysigt som helst. SÅ det är vad som hände i söndags och varför jag var på sjukhuset så nu vet ni :)

Kommentarer
Postat av: Tessan

de e första 1november lr typ 5e lr så men tror starkt att de e 1a :P

2011-10-27 @ 08:06:08
URL: http://thereseerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback