Bebis kläder

2011-10-10 21:09:24 Min andra graviditet
» Kommentarer(0) «


Idag kom lite bebis kläder som jag skickade efter. Fick ju värsta paniken förra vecka då jag kom på att vi måste börja köpa in massor med saker har ju gått mer än halva tiden och blev lite stressad vill vara förbered i tid jag det är lika bra. Gud så roligt det är med bebis kläder alltså dom är ju så små fick hem 3 body och en overall idag tog allt i st 56 man vet ju aldrig lika bra att det är lite större än att det är jätte smått fast jag tycker att 56 var väldigt smått men dom är ju så små när dom kommer ut åh så mysigt längtar så mycket. Här är det som kom idag :)

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback