Våran härliga lördag

2011-11-06 12:02:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Igår gick vi upp rätt tidigt om jag minns rätt så käkade emilia frulle och jag kollade på såklart eftersom att jag inte kan äta frukost vilket är skit tråkigt saknar verkligen frukostarna , det är ju så mysigt att sitta ihop hela familjen och käka frukost med tända ljus och sånt, men snart så kommer jag kunna äta igen för nu är det inte långt kvar tills bebisen kommer med tanke på hur fort tiden går.

                                 
                                 

Sen vid 11 tiden drog vi hem till gammelmormor (min mormor) och käkade lunch kalops med morötter och potatis ååh gud så gott det var alltså jag trök i mig 2 potioner mat haha och emilia åt en stor potion plus två hårdmackor duktiga tjejen där. Sen efter det blev det glass med strut, man kan ju köpa glasstrutar ju och ha i vilken glass som helst så hon hade köpt någon med nogat och en med citron lakris och jag hatar lakris men lakris glass är ju hur gott som helst ju så den glassen med citron lakris ska jag köpa super god.

Sen vid halv 7 drog jag och emilia till bussen så att det inte skulle bli så sent så hade vi lite myspys här hemma på kvällen bara ocg väntade på att pappa skulle komma hem men emilia ville sova runt halv 8 tiden hon sov aldrig nån middag plus att hon hade lekt hela dagen så hon var nog ganska slut, emilia sover faktist inte så mycket middag längre och det gör inget för dagarna går lika bra ändå så himmla skönt. Vi har aldrig haft några problem med emilia och sömn/nattning vi liksom lägger henne i sängen ger hennes en puss och säger god natt sen stänger igen dörren liten sen sover hon på 10min kanske så har hon varit sen hon föddes så det är väldigt skönt :)

Trackback