UNDERBART GOTT

2011-11-09 09:47:05 Mat&bak
» Kommentarer(0) «


Som vissa kanske vet så älskar jag smoothie det finns verkligen inget godare än det. Men min mixer pajade för ett bra tag sedan och har inte orkat köpa en ny säger hela tiden att jag ska det men det blir aldrig av vilket är väldigt synd. Sen förra veckan så städade jag ur skåpen i köket och hittade en stavmixer (inte den bästa) ååh jag blev så glad, så imorse efter jag varit på möte på mitt jobb så sprang jag fort in på ica och köpte lite så att jag kunnde göra mig en smoothie till frulle och tog bara något snabbt för att se hur den fungerade och det jag tog alltså den blev så jäkla god med ingredienserna, så denna måste ni bara pröva ju :)


- Ta bara 1 banan och ett packet mango så har man i så mycket man vill förståss sen bara lite mjölk och mixa ihop det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback