STOLT MAMMA

2011-11-09 19:33:17 Kärlek
» Kommentarer(0) «


Under dom senaste månaderna har det hänt så fruktansvärt mycket med emilias utveckling så att man knappt hinner med. Hon pratar jätte långa meningar hjälper till med allt och är hur duktig som helst. Hon blev ju potträdd för ett tag sedan så vi har haft ett break med det ett bra tag nu sen förr förra veckan så började hon gå på den igen känns väldigt skönt och se har hon ju sagt "mamma emilia kissa toaletten" några gåner med så vi satt henne där lite läskigt var det och ingenting har kommit.

Men idag den 9 november 2011 så kommer emilia in till mig och köket och säger "mamma ta av mig blöjan emilia kissa toaletten" så då gör jag det så satt jag henne där fram och tillbaka 3 gånger sen så gjorde hon sitt ååh gud så glad hon blev och jag är hur stolt som helst över henne för detta var verkligen ett jätte stort steg för emilia från att varit potträdd väldigt nyligen till att gå på toaletten det är hur duktigt som helst, så hon fick en stor chokladbit av mamma som beröm såklart. Sen så ringde hon till pappa och sa "pappppaaa emilia kissat toaletten, duktig" haha så himmla roligt att hon sa så. Så ihelgen är det ju bara att dra till barnenshus och köpa en toalettsitts till henne för man får ganska ont i armarna av att hålla i henne.

Är riktigt stolt över min prinsessa nu♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback