MÅNDAG

2011-11-28 13:59:27 Shopping
» Kommentarer(0) «


Nu var det måndag igen då tiden bara rullar på fort. Idag hade jag en häärlig dag på jobbet slutade jobba klockan 11.30 skönt på en måndag när man är som segast, så jag passade på att dra till gränby centrum en snabbis för att handla in lite vinterkläder till emilia eftersom att nu har ju snön kommit bara lite men iaf det är grymt kalt ute ju. Så nu kan hon hålla sig riktigt varm. Vinterjacka har hon ju kvar från förra året den bruna fina älskar den men täckbyxorna vet jag inte alls vart dom tagit ivägen så fick bli nya, självklart så passade jag på att köpa en kofta till lilla bebisen också :)

                                   
                                   

Älskar mössan alltså den rosa hur jäkla snygg som helst och den sitter jätte snyggt på emilia en riktig emiliamössa haha synd att den inte fanns i min st men tror det finns fast i en annan färg så det kanske man ska köpa så kan vi ha lika. Ja vad ska man göra nu då? Har mått illa hela dagen och har ont i magen väntar bara på att magsjukan ska slå till eller vad det nu är känns som det iaf usch:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback