LÖRDAG

2011-11-19 22:16:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Imorse fick jag sova till 09.30 och det tackar jag för, har haft det jätte svårt att sova inatt värre än vanligt liksom så behövde sova ut lite. Ska börja sova lite i soffan nu och se om jag kanske sover bättre där, för många som jag känner som är/varit gravida som sover dåligt på nätterna sover mycket bättre i soffan har jag hört så ska pröva med det nu ett par dagar och se hur det går, självklart så får jag ju sova brevid min älskling för han vill inte sova själv i sängen utan mig han vill sova med mig haha sötnos.

Sen kring halv ett så tog vi bussen här ifrån och sen vidare ut till landet mot mormor och gorfar som emilia säger efter som att mamma min har fylt år så vi drog dit för arr fira henne och träffa lite släktingar alltid lika trevligt. Super god tårta hade hon och fikabröd såklart mums. Vi drog ju dit utan vagnen för att se hur det går och det gick super bra emilia höll mig i handen hela tiden när vi gick från buss till buss och sen när vi skulle av super duktigt tjej, så det kommer gå jättre bra sen med att bara behöva ha en vagn med ståbräda till som hon kan stå på om man ska gå långt och hon blir trött eller så. 

                                        

Så dagen idag har varit väldigt trevlig! Min lillasyster sålde ju jultidningar för ett tag sen och dom har ju kommit och jag köpte Mia & Klara säsong 1-2 till mig och mattias och pettson & findus till emilia som hon ska få i födelsedagspresent eller julklapp vi får se men det är big pack liksom 4 pettson filmer det kommer bli kul. Hoppas att hon kommer gilla dom bara men det tror jag.

                                   

Så för mig och mattias del så blir det att sitta och glo på Mia & Klara hela kvällen :)
Trackback