LILLA TRÖTTISEN

2011-11-10 20:08:38 Kärlek
» Kommentarer(0) «


När tessan drog hem så kännde jag mig jätte trött och då sa emilia "mamma sov" så gick in och la mig i sängen och vilade magen kanske 10min sen gick jag upp för att kolla vad emilia hade för sig för det vart så himmlans tyst här hemma hon brukar alltid prata med sina bebisar (dockorna) så när jag väl gick och kollade efter henne så ser jag att hon står vid soffan helt still och ja då har hon somnat ståendes liksom hur lyckas hon? haha♥

                              

Så ja det var ju bara för mig att hämta henne täcke & kudde och lägga henne i soffan så att hon får sova på ett litet skönare sätt för det kan ju inte vara så skönt att stå och sova haha mammas lilla busunge! :)

                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback