INREDA INFÖR JULEN

2011-11-13 17:00:00 Inredning
» Kommentarer(0) «


Finns det något mysigare eller? haha nej inte en chans. Jag kommer att andvända mig utav färgerna vit silver och kanske lite ljusrosa, för det är ju mina favorit färger när det gäller att inreda vitt och ljusrosa älskart! Så nu har jag planerat in hur det ska se ut här hemma med julbelysning och lite sånt. Ska ha en jätte stor vit julstjärna i lilla fönstert i vardagsrummet som ska ta upp hela fönsteret, sen i det andra fönstert ska jag köra på ljus på silver stakar så ska bara ha en julstjärna där inne. Sen så ska jag köra på vit julgran så himmla snyggt, vi hade ju det förra året så kör på samma igen, det blir så så mycket snyggare när allt går ihop än att man har massa olika färger så det är därför jag tar av dom färger som jag redan har i hemmet plus att jag älskar dom. Så här är en ungefär bild på allting..
    
Trackback