GRÄNBY CENTRUM & 4H-GÅRDEN

2011-11-20 19:45:39 Shopping
» Kommentarer(0) «


Imorse runt 10 tiden skulle tessan komma men kom hon då? Nej det gjorde hon inte den lilla ungen låg och sov haha fick sms vid 12 tiden "nu är jag vaken" haha okej.. Så jag och emilia tog bussen till gränby c för lite shopping, är det något jag behöver så är det kläder alltså köper ju jämt inredning och saker till emilia och så. Så idag köpte jag mig två sjukt snygga koftor men måste ju köpa in mer ska göra det sen när jag får tid. Sen inne på h&m har dom lite rea på barnkläder och då hittade jag två st koftor till bebisen för halva priset 34kr st för dom och jag tog dom sista haha snacka om tur jag hade där, det är ju inte alltid man hittar en tröja för 34kr liksom? Sen hittade jag mina koftor också för 49kr st :D Så det var ett bra fynd idag!

                                     
                                    

Sen så gick vi bara runt och mös där inne jag och emilia en riktig mor&dotter dag♥ Sen ringde mamma min och fråga vart vi var för hon ville träffa oss en sväng och då skulle inte hon komma förens om en timma ungefär och vi var ju klara på gränby jag och emilia så vi drog till coop och köpte lussekatter festis och godis och drog till 4h gården en snabbis. Mysigt var det men vad kalt det bara blev sådär hur som helst höll ju på att frysa tårna av mig usch. Sen när mamma och mormor kom så drog vi tillbaka till gränby en stund för att dom skulle kolla runt lite sen blev det en snabbis till boländerna och sen hem och avslutade med en gofika ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback