FREDAG OCH LÖRDAG

2011-11-27 19:02:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Ifredags blev det en lång dag på jobbet slutade kanske 16.30 men det är något jag gillar, jag älskar att jobba långa dagar på fredagar det är skönt tycker jag vetej varför men jag gillar det visst det är skönt att sluta tidigt också men mycket skönare att jobba länge tycker jag. Sen så skulle det ju vara julfest på jobbet kl 18.00 men det hann inte jag med eftersom jag skulle hämta emilia sen var kl typ tjugo i sex när vi var hemma och hinna duscha och fixa sig på det går ju bara inte, så fick skippa den känns surt. Så jag och emilia gjorde en god middag här hemma med kött vitlökspotatis och en super härlig sallad till det, sen så hade vi mys framför tvn hela kvällen.

Igår gick vi upp rätt tidigt och drog oss mot boländerna för att inköpa lite saker. Först drog vi in till ikea och köpte gardiner till sovrummet vårat såg så tråkigt ut där inne vet inte riktigt vart dom förra tog ivägen tog ner dom för att tvätta dom sen var dom bara borta konstigt, men köpte vanliga vita iaf sen en ljusslinga med som jag lindat runt gardinstången så nu ser det riktigt mysigt ut där inne. (mörkbild)

                                
Trackback