Då var det måndag igen då

2011-11-07 16:49:00 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Det känns typ som att det blir måndag sen nån timma senare fredag? haha helt sjukt ju alla veckor går så fort man längtar efter mycket saker men inte behöver man vänta länge inte när tiden ska gå så här fort. Idag har jag jobbat som vanligt slutade runt två tiden sen iväg på möte efter det med min chéf det gick super bra så det är väldigt skönt sen drog jag in på ica och handla potitis och sånt som måste köpas och fy satan vad potatis väger blev jätte tung kasse att bära på (inte bra för gravida).. Men hittade iaf något gott inne på ica har ni sätt denna glass eller? Med nogger och puck i satan så gotti det ska bli sen ikväll :)

                                 

Till middag blir det potatisgratäng med lövbiff gott ? Jaa.. Det är väldigt kul att vara gravid ibland för har börjat få så att jag blir sjukt hungrig och bara äter så det är lite smått kul, brukar ju inte äta så mycket i vanligt fall så njuter lite extra nu faktist , sen när ungen är ute så blir det stenhård träning då ska jag gå ner i vikt, det ska bli skönt älskar verkligen att vara ute och springa/gå så himmla skön känsla ikroppen ju. Nu ska jag greja lite här hemma.
Trackback