Våran helg

2011-12-06 15:40:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Har varit mest lugn och skön faktist, hela lördagen låg vi bara och slappade hela dagen plus att jag fick sovmorgon till 10.00 hela helgen och det var ju vekligen inte helt fel. Isöndags kom tessan över till oss och hälsade på vi drog till gränby centrum lite snabbt bara för att handla sen hem igen och lekte lite i lekparken sen gick vi upp till oss och lagade lunch (soppa) hur gott som helst, fast tessan åt äckliga skit nudlar usch!! Riktig jäkla skräpmat om jag får säga, iaf dom man köper och bara ska äta sådär sen så finns det ju andra nudlar till thaimat och sånt då blire ju annat, men att köpa dom dära nudlarna för typ 2kr st får mig bara att vilja kräkas vetinte vf men tycker det är så äckligt haha, aja skit i det nu. Sen var vi bara här hemma och tog det lungt. Sen så hittade jag emilias mössa som jag älskar nallemössan som vi typ köpte när emilia var 1år eller något var jätte länge sen men det har varit förstor för henne och nu sitter den perfekt och hon är ju bara för söt i den..

                              

Hon ser ju ut som en lite nalle haha. Sen igår (måndags) så var jag ledig väldigt skönt faktist eftersom min gubbe jobbade hela helgen och han var också ledig på måndagen så vi fick lite tid med varann iaf, så emilia fick åka hem till farmor och farfar och busa så att jag och mattias kunde gå ner i källaren och röja och slänga ALLT! Så skönt när man väl får bort alltig. Hade ju massa bebiskläder där nere också så rensade igenom allt som såg bra ut och slängde det som inte såg så bra ut men herregud så mycket kläder emilia har haft när hon var en bebis massor så nu har vi en hel svart sopsäck med bebiskläder som ska tvättas, fast det mesta är ju tjejkläder då som sagt men man vet aldrig det kan ju vara en tjej där inne och är det de så finns det gott om kläder annars för jag och lillpojken dra ut på en stor sopping runda sen haha fast vi har ju lite pojkläder har ju köpt lite som passar till både pojke och flicka så det är lungt :)

Trackback