Tredje advent (söndag)

2011-12-11 19:00:00 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Denna helg bara försvann iväg ju, så är det ju alltid, helger man vill ska gå sakta går fort tråkigt. Men det gör inte så mycket för på lördag ska jag ha mys här hemma. Idag kom emilias gammelfarfar hit och hälsade på, emilia fick födelsedags presenter och en julklapp fast julklappen får hon ju inte öppna förens på julafton såklart. Det var jätte trevligt att ha han här, var ju ett bra tag sen vi sågs nämligen han bor ju en bit ifrån oss. Dom här fina sakerna fick emilia av sin gammelfarfar..

                              
                              
Tack tack! :)

Idag är det ju tredje advent också helt sjukt det var nyss första liksom haha fattar inte alls vad som har hänt under år 2011 allt verkligen ALLT har gått jätte fort, jag har liksom gått igenom en hel gradvidetet snart och det känns som att det bara blir måndag sen fredag vart tar alla andra dagar ivägen liksom? Så jag hoppas att 2012 går lite mer sakta så man kan njuta lite, då har vi ju två barn också helt underbart.

Nu på kvällen här tog vi cyklarna och cykla till coop för att köpa in lite gott och göra en god söndagsmiddag det blir potatisgratäng med något till det är min gubbe som lagar maten ikväll han är ju liksom en kock iköket han gör hur god mat som helst och det är jag glad över så här blire ingen skit mat inte. Vi har inte käkat middag än eftersom vi har fikat så sent men om en liten stund så är det klart. Jag har ju fått gå runt och frysa hela tiden eftersom att jag inte kan stänga min jacka över magen har blivit för tjock haha, sen så hade mamma en peak jacka som hon inte använder som hon tog med åt mig och det kan jag stänga så jäkla skönt så nu behöver jag inte frysa, kan ju ha tjcok tröja under också :D

                                     

Nu blire söndags mys 

Trackback