Söndag

2011-12-18 18:41:34 Shopping
» Kommentarer(0) «


Idag fick jag ju sova hur länge jag vill men min gubbe ringde och väckte mig runt halv 11 tror jag så då kan man ju inte somna om heller, gick och grejade lite här hemma, och bara väntade in min prinsessa som jag har saknat jätte mycket. Sen så kom emilia och svärföräldrarna så drog vi till ikea en snabbis igen för att jag skulle köpa in det sista som fattas i hennes rum vill bara få det klart så fort som möjligt. Så nu är det bara nya gardiner och framkallade foton (i svart vitt).

                              
                                                                      ♥ Ikea


Ska ju köpa flera fotoramar sen också ska ha mycket foton på denna hylla som ska sitta fint på hennes vägg. Kommer bli kanon snyggt där inne när allt är klart. Sen så efter ikea så drog vi hem till oss och drack lite glögg och sen när dom åkte hem så la emilia och jag mig i hennes säng och somnade i nästan 2 timmar haha tröttmössor kan jag ju säga att vi är men skönt var det.

Sen nu ringde min gubbe och sa laga ingen mat idag köper kinamat på vägen hem och det tackar jag för hur gott som helst ska det bli så tack älskling för det. Så nu ska vi bara ha en mys söndag hela familjen med god mat och bra tv program om det finns några förståss man kan ju alltid hoppas annaras äre väll bara att hyra något..

Hoppas alla har haft en trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback