Mammaledig!

2011-12-30 17:59:08 Shopping
» Kommentarer(1) «


Idag jobbade jag in sista dagen innan mammaledigheten så nu är jag mammaledig, känns skönt eftersom att jag har fått så ont i kroppen nu och tappat all ork. Men vänta en vecka sen kommer jag bli galen och vilja dra och jobba. Men men nu är det bara att vänta på att lilla bebisen ska komma ut så jag får något att göra.

Efter att sakt hejdå till dom på jobbet så mötte jag upp madde på stan för en liten runda och det behövdes verkligen. Jag har verkligen inte alls haft nån ork att springa runt på stan under hela julen alltså och nu mellandagrean, hur ju varit ut lite men allt har bara blivit fel, emilia har suttit och bara gnällt i vagnen och jag går runt och typ svettas (hormonerna) sen massa folk på det så har bara tyckt att allt har varit fult och inget alls har passat åt mig. Så idag hittade jag en heldel nästan allt var på rea. Vet inte när jag shoppade kläder åt mig själv sist alltså köper bara åt emilia sen inredning. Så detta fick jag med mig hem idag plus en fet påse godis ;)

                                 
                                  
                                 

Måste städa ur min garderob nu har så himmla mycket som bara ligger och inte blir användt så det är ju lite onödigt. Men nu ska jag bara ha mys här hemma med min prinsessa, garderoben tar jag nog nån annan dag har ju all tid i världen nu ju..

Kommentarer
Postat av: Tezzie

hahahhahah köpte såndär rosa stickad tröja oxå idag XD

2011-12-30 @ 22:57:50
URL: http://thereseerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback