Julafton

2011-12-25 17:22:00 Allmänt
» Kommentarer(2) «


Fick vi sova till 9.30 inte helt fel, sen så gick vi upp med emilia riktigt pigg och glad var hon men det är hon alltid så åt vi en god julfrulle och bara hade familjemys och emilia fick ju självklart öppna en julklapp för det har alltid jag fått göra när jag var liten öppna en på julaftonsmorgon. Hon fick ett jätte stor pensett från åhléns med hello kitty hur många pennor som helst och hello kitty mallar det gillade hon.

                           

Sen så gick vi till duschen och fixade oss julfina för att åka till mattias mormor i eriksberg och fira jul. Julstämningen som det är i deras lägenhet kan man nog inte hitta någon annan stans hur mysigt som helst är det där alltså plus att det är trångt vilket gör det ännu mysigare plus att det är trevligt folk :)

                           
                         
                         
                         

Tack för alla fina julklappar!

Alla vi här hemma är super nöjda med det som vi fick. Jag älskar ju att får skönhetsprudukter krämer och sånt tycker att det är jätte kul att få och det fick jag ju också. Här är det som jag fick själv på julafton sen fick ju jag och mattias massor tillsammans också..

                            
                                                                              ♥

Nu har vi bara en jul kvar att fira och det är med mattias morfar på fredag :)

Trackback